1. Pierwszym krokiem do opracowania dokumentacji projektowej jest spotkanie z projektantem. Ustalamy zakres opracowania, robimy wizję lokalną w terenie, sprawdzamy jakie dokumenty posiada Inwestor odnośnie inwestycji. Inwestor udziela pełnomocnictwa projektantowi do reprezentowania go przed organami urzędowymi.
2. Drugi krok to opracowanie koncepcji oraz sprawy urzędowe związane z warunkami zabudowy, mapą do celów projektowych itp.
3. Trzeci krok to przedstawienie koncepcji oraz wniesienie uwag od Inwestora. Ten etap może się kilka razy powtórzyć.
4. Opracowanie dokumentacji projektowej (projektu budowlanego) na podstawie ostatecznej zaakceptowanej koncepcji przez Inwestora.
5. Ostatni krok to przedstawienie projektu i wypełnienie wniosków o pozwolenie na budowę. Dalsze czynności przejmuje Urząd Miasta lub Starostwo Powiatowe. Na etapie procesu wydania pozwolenia na budowę prowadzimy sprawę, aż do momentu wydania ostatecznej decyzji.
Wdrożenie: SIPLEX Studio